2.3 Ustawianie mechaniki przedmiotu

Przydatne materiały:

OpcjaWartości
Name in GUI:Nazwa przedmiotu wyświetlana w grze
Creative inventory tab:Ustawiasz w jakiej zakładce ma znaleźć się przedmiot kiedy będziesz grał w trybie kreatywnym.
Type:Wybierz jak ma zachowywać się narzędzie które tworzysz (np. mieczem nie możesz niszczyć bloków).
Pickaxe – kilof
Axe – siekiera
Sword – miecz
Spade – łopata / szpadel
Hoe – motyka
Special (advanced) – specjalne narzędzie
MultiTool (advanced) – mix kilku narzędzi
Harvest level:Opcja ważna dla narzędzi typu kilof. Zaznaczasz tu jak twarde przedmioty możesz nim niszczyć.
0 – drewno
1 kamień
2 żelazo lub złoto
3 diamenty
4+ nie są używane w podstawowej wersji Minecraft
Efficiency:Jak szybko można kopać narzędziami podobnymi do kilofa. Poniżej wartości z oryginalnego Minecrafta:
Drewno: 2
Kamień: 4
Żelazo: 6
Diament: 8
Złoto: 10
Enchantability:Zaznaczasz jak łatwo będzie Ci uzyskać dobre ulepszenia do broni. Większa wartość = większa szansa.Wartości z Minecraft:
Narzędzia i broń :
Drewno: 15
Kamień: 5
Żelazo: 14
Złoto: 22
Diament: 10

Zbroje:
Skórzane: 15
Kolczuga: 12
Żelazo: 9
Złoto: 25
Diament: 10
Damage vs. mob/animal:Jak dużo życia zabierzesz uderzając tym przedmiotem. Wartość w grze zależna jest od rodzaju przedmiotu wybranego w pozycji Type:
Łopata zada dokładnie taką samą wartość obrażeń jak wpisana.
Kilof: wartość wpisana + 1
Siekiera: wartość wpisana + 2
Miecz: wartość wpisana + 3
Number of uses:Po ilu użyciach narzędzie popsuje się. Przykładowe wartości z Minecraft:
Złoto: 32 użycia:
Drewno: 59 użycia .
Kamień: 131 użycia .
Żelazo: 250 użycia .
Diament: 1561 użycia .
Repair items:jakim przedmiotem naprawisz swoje narzędzie na kowadle
Blocks affected:zaawansowana opcja. do wyboru jeśli twoje narzędzie ma działać tylko z konkretnymi blokami
Enable glowing effect:Po zaznaczeniu tej opcji narzędzie będzie świecić tak jakby było zaklęte.
Przewiń do góry