Opcja | Wartości |
Name in GUI: | Nazwa przedmiotu wyświetlana w grze |
Creative inventory tab: | Ustawiasz w jakiej zakładce ma znaleźć się przedmiot kiedy będziesz grał w trybie kreatywnym. |
Type: | Wybierz jak ma zachowywać się narzędzie które tworzysz (np. mieczem nie możesz niszczyć bloków). Pickaxe – kilof Axe – siekiera Sword – miecz Spade – łopata / szpadel Hoe – motyka Special (advanced) – specjalne narzędzie MultiTool (advanced) – mix kilku narzędzi |
Harvest level: | Opcja ważna dla narzędzi typu kilof. Zaznaczasz tu jak twarde przedmioty możesz nim niszczyć. 0 – drewno 1 kamień 2 żelazo lub złoto 3 diamenty 4+ nie są używane w podstawowej wersji Minecraft |
Efficiency: | Jak szybko można kopać narzędziami podobnymi do kilofa. Poniżej wartości z oryginalnego Minecrafta: Drewno: 2 Kamień: 4 Żelazo: 6 Diament: 8 Złoto: 10 |
Enchantability: | Zaznaczasz jak łatwo będzie Ci uzyskać dobre ulepszenia do broni. Większa wartość = większa szansa.Wartości z Minecraft: Narzędzia i broń : Drewno: 15 Kamień: 5 Żelazo: 14 Złoto: 22 Diament: 10 Zbroje: Skórzane: 15 Kolczuga: 12 Żelazo: 9 Złoto: 25 Diament: 10 |
Damage vs. mob/animal: | Jak dużo życia zabierzesz uderzając tym przedmiotem. Wartość w grze zależna jest od rodzaju przedmiotu wybranego w pozycji Type: Łopata zada dokładnie taką samą wartość obrażeń jak wpisana. Kilof: wartość wpisana + 1 Siekiera: wartość wpisana + 2 Miecz: wartość wpisana + 3 |
Number of uses: | Po ilu użyciach narzędzie popsuje się. Przykładowe wartości z Minecraft: Złoto: 32 użycia: Drewno: 59 użycia . Kamień: 131 użycia . Żelazo: 250 użycia . Diament: 1561 użycia . |
Repair items: | jakim przedmiotem naprawisz swoje narzędzie na kowadle |
Blocks affected: | zaawansowana opcja. do wyboru jeśli twoje narzędzie ma działać tylko z konkretnymi blokami |
Enable glowing effect: | Po zaznaczeniu tej opcji narzędzie będzie świecić tak jakby było zaklęte. |